// 5. tio saker du inte vet om mig


weheartit.com

Hade helt glömt bort listan jag höll på med, hehe. Har sjukt dålig fantasi när det gäller sådant här...

1. jag är så jävulskt sugen på kräftor och surströmming nu, du anar inte.
2. jag vill rädda världen. på riktigt alltså, från allt ont. 
3. jag är otroligt rädd för djur i allmänhet. speciellt fåglar och katter. även om katter är söta och mjuka, så ser de så lömska ut.
4. jag älskar ugglor. tecknade ugglor alltså. hela min framtida lägenhet ska vara inredd med uggle-prylar.
5. min dröm är att åka till indien, sydafrika och nya zeeland. de två första bara för att typ träffa människor som inte har det så bra.
6. en annan dröm är att lära mig spela elgitarr
7. jag vill bli ambulanssjukvårdare, socionom eller teckentolk när jag blir stor. dock ändrar jag mig hela tiden. vill gärna åka utomlands som volontär också. eller... det ska jag.
8. jag har sjukt svårt för att titta vuxna människor i ögonen när jag pratar med dem. 
9. jag är helt besatt av andra världskriget och förintelsen. samlar på serier, filmer och böcker om det. 
10. jag är sjukt intresserad av stjärnor också, tycker det är så vackert. har t o m kvar min gamla stjärnhimmel i taket på mitt rum. 

Jag lyckades skrapa ihop lite ändå! HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0