// float

Idag hade vi simning och livräddning på skolan. 

HJÄLP.

Alltså, jag har egentligen aldrig haft problem med vatten/att simma eller så men nu på äldre dar (ja, nu beskriver jag mig själv som en 75 åring) så bara går det inte!

Jag kan ju simma men guuuuuuuuuuud vad jobbigt det är. När jag inte bottnar längre får jag panik på en gång, det är jättehemskt. Skulle rädda livet på Vickan, jag tror att hon drunknade. Hon flöt i alla fall snabbare framåt än jag simmade. Alltså: Åk aldrig båt med mig om du tänkte trilla i!

Jag vill inte skylla på att jag hade ätit supermycket underbar korvstroganoff precis innan... Men det gör jag ändå!

Efter simningen bastade vi tjejor, näjs.




PUSS!!! 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0