// hard work work

HEJ! Sitter på skolan och skriver på en redovisning som vi ska ha om vår praktik imorgon. Är supertrött och hungrig, någon dum etta har poppat popcorn också. ÅH.

Vi satt på en föreläsning om en kille som är fd. missbrukare förut. Jag tror aldrig jag har blivit så tagen av något, möjligtvis min bok om Auschwitz... Men näe det där var fruktansvärt. Att han sedan avslutade allt genom att sjunga Tears in heaven gjorde ju inte saken bättre. Sjukt inspirerande människa!

Nu ska jag dräpa den som poppat popcorn (alternativt tjuva lite) och peppa inför dansen på skolan imorgon. Kanske svänger jag ner på stan och bokar tid för att ta hål i örat. VEM VET.

xoxo

Ps. Kanske köper lite popcorn på stan också... Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0