// jag blir så arg!!!!!!!!!!

1. Jag sitter och kämpar med en rapport om min praktik, och tar som vanligt mig vatten över huvudet då jag vill att den ska bli så bra som möjligt. (Kommer nog ta ett år att skriva klart)

2. VAD HÄNDER I SVERIGE!?!?!?
Jag gick in på Facebook och läser att en familj som har tre söner, två av dom är kompisar till P&D har blivit utvisade! De har bott här i 11 år och i morse, helt pang och bom så kommer polisen och tar dem till flygplatsen. De hinner inte ens ta med de saker de vill. 

VARFÖR!? Åh. Kokar. Man skulle kunna steka ett ägg på min panna eller dricka te på mitt inre.
Det värsta är att de inte gjort något fel. Inget alls. 

Jag fattar ingenting. Vart tog barnkonventionen vägen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0