1. presentera mig själv

Lovade en lista kom jag på... Tänkte direkt hoppa över första punkten. Fööööör de som läser vet vem jag är, tihi.



Men bara för att jag är så snäll kan jag dela med mig av saker jag tycker om/inte.

Jag älskar ugglor, har massvis på rummet (inte levande alltså, är jätterädd för fåglar). Jag älskar kräftor och surströmming, det är det godaste som finns. Jag älskar gammal musik, typ Beatles, Elvis. Älskar svensk punk som Ebba Grön också. The Ark är dock det bästa. Åh.

Jag är fruktansvärt mörkrädd och hatar spindlar. Jag har dödsångest varje gång jag ska flyga och sitter och rabblar överlevnadsramsor i huvudet (ja, faktiskt.) Jag älskar hockey - förmodligen för jag har släpats med på alla Timrås matcher och sett mina bröder spela.

Jag är alltid sjuk. ALLTID. Spelar ingen roll hur noga jag är med saker och ting. Och detta är jag galet less på. Jag älskar stjärnor. Kan sitta i evigheter i mitt fönster och kika. 

Jag tycker om att måla. Gärna oseriösa saker. Emma brukar kalla mig för "esteten". 

Jag älskar att resa och se saker, drömmer om att få hjälpa små afrikaner i framtiden. Som inte har det bra alltså. 

Jag måste ha på mig nagellack, annars känner jag mig naken. Jag HATAR potatismos. Jag har skitdåligt självförtroende. 

Oj, blev en del...

SCHLUT.

xoxo

Kommentarer
Postat av: johnny

sötpruppas.

2011-11-09 @ 15:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0