lov

Hej hopp gummisnopp!

Spenderar ju mitt lov nere i Mantorp, mellan Linköping och Mjölby för er som känner er förvirrade.

Har haft en fantastisk vecka med mitt troll, dock lider den snart mot sitt slut. Buhu. Som tur är kommer han upp till mig över jul och nyår, då vi ska till fjällen! YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är för övrigt den 25 November och det har inte kommit någon snö än. Det är 9 grader ute. På söndag är det julskyltning. HJÄLP!

Ikväll vet jag inte vad som händer, eventuellt bio. Jag vill se Breaking dawn eller Paranomal Activity men det vill inte Micke. Fegis!

Nästa vecka ska jag till Östersund och jobba på skidskytte world cup med klassen. Det kommer kanske in en bildbomb från den här veckan + nästa om du har tur.

Nu ska jag tjuva en lussebulle, hihi.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0