min vecka

Hej folks. Som ni kanske uppmärksammat så har jag inte varit så aktiv med mitt bloggande den här veckan. Min pojke har varit här och då har man fullt upp hela tiden, även om vi mest sitter och latar oss. *host*

Såhär har min vecka sett ut:



Massa buuuuuuus



Skapat en fantastiskt vacker varelse. Han heter Bert.



Ätit, ätit, ätit... Ätit ÄTIT ätit... Sa jag ätit? Ä-T-I-T. Mycket. På stekhuset bl.a. MAN FICK SPARRIS!! 



Gått på bio, pyntat en hylla med 1L popcorn. (mickes fel) Filmen hette Abduction. 3/5 toasters, helt ok!



Jobbat en massa. Bla. varit på bingo och birsta. Rätt intressant med utvecklingstörda men lite jobbigt så man inte är så van också... 



Bakat saffransbullar med älskling! Sketa goda.



+ Handlat grejjor tills man flyttar hemifrån, vuxenpoäng check!
+ Fått matförgiftning av musslor. Skönt
+ Fått urinvägsinfektion. Ännu skönare.

Nu har Micke åkt hem och det känns så sjukt tomt och ensamt. Usch, det är så jobbigt. Var jätteledsen i morse då han åkte.

Men vi ses ju om 12 dagar! Wiiiiiiiiiiiiie.

xoxo

Kommentarer
Postat av: johnny

åhåhåh glad för eran skull. ni är awsooome. fet mat <3



saknar dig, när kan du? ring mig dudas.

fett oseriösa ordval, gillart.

pusshejs.

2011-11-06 @ 21:36:41
URL: http://colourmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0