livet är ett äventyr. riskera det

Hihi. Ja men hej igen! Efter en mängd olika misslyckade bloggförsök från min sida (som Emma så fint berättat) så har jag nu bestämt mig för att prova. Igen. Och ja, nu efter cirkus två meningar har jag redan fått idétorka. Hm.
Men vem är jag då? (ska försöka beskriva utan att det låter som en arbetsintervju) HAHA
Jag är en allmänt konstig person på 17 höstar som älskar mat, mina fina vänner och min Michael. Jag älskar Elvis och har The Ark-feber. (Ja, i stort sett allt jag hör folk prata om tror jag handlar om The Ark) Jag läser Ledarskapsprogrammet på gymnasiet fast jag hatar att leda grupper, men stortrivs. Jag är allmänt lat och seg men älskar att spela fotboll.

Vill du bli min brevvän? Nej okej. 

Ps 1: Tack Emma för att du hjälpte otekniska jag med bloggen. Du är en fin vän.
Ps 2: Bli inte less om 90% av inläggen handlar om plugg. För jag är en plugghäst. (gnägg)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

lugnt de vännen :)

2011-10-16 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0