min halsduk är min nya vän



Just det! Min dag... 

Började dagen med världens godaste frukost!!!!! Fick äran att välja flingor själv nu när tyskarna var på besök och det händer nog aldrig... Hehe. Därefter började skolan, hade ett litet informationsmöte om praktiken och så. Sedan slutade vi. Jag var kvar på skolan till två när jag slutade halv elva... GALEN. Men det var ju faktiskt en enda sak som höll mig kvar och det var:

*trumvirvel*


KLASSIKERN!

Så sjukt roligt, kanske lägger upp en film från det här då det kommit upp på youtube. 

Nu på kvällen har jag hjälpt syster med fix inför tennis, därefter lekte jag mamma och duschade henne. Fick titeln "världens bästa hårborstare" STOLT.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0