söndag............... igen

Jaha, ännu en söndag. Trevligt. Brukar oftast ha en sitta-hemma-och-deppa-+-tänka-över-livet-dag på söndagar men idag har jag faktiskt hunnit med något ruuligt.

Vid tolv vaknade jag av att snickaren bankade i väggen. Jag var skitsur, eftersom min käre bror höll mig vaken halva natten. (Fast okej, det var Niclas som låtsades vara min bror och skrämde skiten ur mig) Som sagt, skitsur.
Drog ner, brände min lunch, fantastiskt.

MEN!

Sedan drog hela familjen till Härsnösand för att hälsa på min farbror med familj. Skitkul! Har inte varit där på år. Fick träffa min nya kusin och hon var såå sööööt. Dog lite nästan. Ville ha barn för en minut, innan jag började tänka på 16 and pregnant. 

Vi åt, åt, åt och åt... Har världens halsbränna nu, NAJS! Dock hade jag skitroligt.

Vi drack världens godaste te också:



Nu ikväll har jag suttit och kämpat med en historiauppsats. Imorgon börjar min praktik, WOHO!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0