tlött



Jag är trött. Och ändå har jag inte gjort så mycket idag. Började APU:n kl.14 , det var spännande men sjukt svårt. Det är lite jobbigt när man aldrig arbetat med personer med störningar förut, jag vet inte vad jag får och inte får göra liksom... Första veckan lär bli en sådan där följa-efter-handledare-som-en-stalker-vecka. Men jag måste ju!

Jag fick vara ledig på fredag, skönt för då hinner jag städa innan min Michael kommer på kvällen. 

Håll i hatten! För nu ska jag ut i trafiken. Hehe. Har fått alla papper nu. Yiha!

Ikväll ska jag plugga lite, därefter slänga mig framför tvn. Jag börjar kl.8 imorgon och är man lika död på morgonen som jag så bör man sova tidigt. 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

trött och fin!

2011-10-24 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0