we don't celebrate sundays

Idag är det Söndag, så sjukt tråkigt. Jag mår dåligt, har 1234567 saker i skolan och mitt hus är invarderat av tyskar. Jag kanske låter hemsk när jag säger att jag längtar tills de åker hem imorgon, men jag säger det ändå

- jag längtar tills de åker hem imorgon.

Jag vet inte vad det är men det är sjukt jobbigt att lyssna på tysktalande människor så fort man går ner för trappen. (Jag har suttit på mitt rum och gömt mig nu i nio dagar, hehe)

Idag är det 13 dagar kvar tills jag får träffa min pojk igen. Shit vad vi kämpar på. När jag tänker efter så är vi lite halvknasiga båda två... Men det gör ingenting, så länge vi kan vara det tillsammans. Jag vet inte hur många gånger jag har suttit och fantiserat om när han kommer med tåget.

Kvällen består av väntan, väntan tills jag får prata med Micke och väntan tills min mamma kan vara snäll och söt att hjälpa mig med läxan. Den största väntan av alla är nog tills äppelpajen kommer ut ur ugnen, mums!
xoxo

Ebba Grön – Jag Hatar Söndagar

Kommentarer
Postat av: Michael

12dagar hjärtat.

2011-10-16 @ 19:57:47
Postat av: Michael

10dagar <3

2011-10-18 @ 22:14:44
Postat av: Anonym

22h & 20min

2011-10-27 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0