nej mamma, jag är inte död

Ännu ett lov, snart över. Vad har hänt senaste tiden?

jo,

Jag har varit sjuk i typ tre veckor med rökhosta. Skönt
Jag har försökt och lyckats spara ut naglarna. Så sjukt duktig.
Men de är i vägen för ALLT. Vem vet, kanske börjar gnaga snart igen.

Påsken har firats i Ånge, med min underbara familj. God mat och påskägg.
Var sjukt rädd för deras katt som heter "Mr". Mister. Sjukt farlig herre.

Jag har övningskört. Riskerade både mitt och min familjs liv där, andra gången jag kör och redan ut på vägen Ånge-Sundsvall. Och vet du!? Höll på att köra över tre Bambi!!!!!

Familjen drog till Stockholm, med Michaels föräldrar, där vi två gick på Hammarbymatch. Såå mäktigt. 

Den här veckan spenderas i Mantorp. Idag gick vi på stan i sju timmar (!), fixade allt inför hans student. Hur jag sedan kom hem med fem påsar är ett mysterium.
Har börjat prata som dom gör här. "Åh så fånigt" tänker du, men det är sant. Går inte att göra något åt. 

"Gött"

Nu ska jag pussa på min man. Slänger upp bilder från lovet + allt nytt till garderoben då jag får tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0