våren blev snökaos

Nu är skolan igång igen, känns faktiskt rätt skönt! 
Igår körde vi boxning på idrotten, kan tala om att mina armar är som degklumpar idag. 

VÄNTA!!!
GLASSBILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Så... I alla fall, mördade tyska idag och hade naturkunskapsprov efter det.
Jag älskar naturkunskap. Åh. Enda ämnet jag faktiskt tycker om att skriva prov på.
Sjuuuuuuuukt jag vet.




Ikväll är det träning, min första på cirkus tre veckor. På grus. I snökaos. 
SKÖNT! 

Vad kan jag berätta mer då? Jo,
- Blev beroende av Big Brother - igen.
- Har tvingat mig själv att inte äta godis på veckorna (GE MIG LÖRDAG!!!!!!!!!!)
- Ska snart sätta upp en hylla med alla mina The Ark-grejor på mitt rum.

Inget roligt alltså.

Kom på nu att jag köpte lite saker i Linköping, langar upp bilder sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0