// plugghästen

Denna vecka tillägnar jag måste-göra-saker.
Jag måste plugga, träna, sälja lotter, bli frisk, fixa å dona. Jobbigt liv man lever. *not*

På fredag åker jag till våren. Det ska bli så skönt. Förvänta er inte mycket bloggande då heller. Lovar, ska dela med mig av alla vänta-på-lov-dagar med er sedan istället. OK? Just nu vill jag bara vara med min gos.

Åh, just det! MÅSTE berätta en sak. Jag köpte en bok för någon dag sedan;



Och vet ni? (trodde aldrig jag skulle säga det här) Men - den här boken har förändrat mitt liv totalt. 
Och jag mår så bra. Kände mig så prickad på allt på en gång. LÄS DEN. Eller gå runt och var ett emo-paket som jag var förut. Fast du kanske älskar livet redan, kul för dig!

OCH HELT PLÖTSLIGT förvandlades min blogg till ett bibliotek.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0