// promise

Lovade ju att jag skulle lägga upp bilder från min Micke-vecka som jag döpt den till. Hehe.
Satt dock och kikade igenom bilderna och insåg att alla symboliserar antingen mat eller galenskaper.

Men det är ju vi, eller hur?





Pappa fyllde år = bra ursäkt till att äta tårta till frukost!





Jag har lärt mig att stava. (Lite för norrlänskt kanske)



Passade på att ta en tårt-lunch med Stina då skolmaten svek oss.



Gick ut och åt SÅHÄR MYCKET. Trodde vi skulle dö. Gjorde det lite halvt också.
Vill du se vad vi tröck i oss? Klart du vill!!!









Den här maten börjar bli standard för oss nu... Usch.



Bowlade. Eller "bowlade". Jag satt mest på sidan och tjurade. Hatar bowling. *sur bebisläpp*



Sorry



Försökte mig på scones, och tro't eller ej men gott blev det.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0