// ledig

Lediga dagar slutar alltid på samma sätt för mig... Vaknar vid 9, somnar om till 14 och sitter som en deg framför tvn hela dagen. Äter det som står framme i princip.

LAT.

Försöker packa väskan nu inför imorgon och det är något jag är bra på! Sjukt bra. På att packa. För mycket alltså.


Väskan går inte att stänga. Får försöka genom att hoppa på den lite.

OK, jag behöver tips på saker man kan göra på tåg. Inte typ läsa, lyssna på musik och sånt tråkigt. Något lite galet. Som att dansa macarena på borden typ. TYP.

Jag vet en tjej som kommer vara rastlös i cirkus sju timmar imorgon.

JAG.


Kommentarer
Postat av: amanda

du kan, ringa mig och snacka skit, lyssna på seanbanan, äta chips (vet att du gillar det), kolla igenom alla bilder på telefonen, spela wordfeud mot mig (jag förlorar alltid så det är lugnt) sen kan du även försöka stirra elakt på alla i din närhet, du kan köra rita gissa spring med dig själv även köpa en sak av varje som finns på menyn i hela kiosken. du kan försöka ta en bra bild med kameran då tåget rör på sig samt att lösa korsordet åt tanten bakom dig när hon somnat och tappat löständerna och inte märker att du "lånar det" hihhiih. sen så gör du allt ungefär 3 gånger så löser det sig finfint! obs, du kanske ev måste låna någon annans kordord då du redan löst de andra! poss

2012-03-01 @ 19:26:47
Postat av: Anonym

Spring runt och para ihop folk på tåget!



Annars är det alltid kul att sitta och prata med randoms

2012-03-01 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0