Plugghäst, träningsnarkoman

Ja, rubriken säger i princip allt mitt liv består av. Fast med en liten twist. 

- Jag tränar i princip varje dag nu och det går så jvla bra! Sjukt skönt att äntligen känna att man är tillbaka. Serien har börjat nu också - underbart!

- Det där med pluggningen... Jag pluggar inte. Jag har sjukt mycket att göra. Så förutom träning består mitt liv av ÅNGEST och att skjuta upp  saker för att jag är SÅ LESS. Jag orkar inte. 

- På onsdag ska jag jobba för första gången i mitt liv. Är jag nervös eller!? JA! 

Ja, men det jag ville säga med detta inlägg var i alla fall;

HEJDÅ BLOGGEN! Hinner inte med dig den här veckan, sorry sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0