sommaren 2012



Sommaren startade med Michaels student, hurra hurra!



Vi firade Madde som fyllde 25 år...



... Åkte tåg tillsammans (för ovanlighetens skull) ...



... Kikade på systers fotbollscup...



... Hade besök från Tyskland...



Firade Gatufesten... 















... Firade Amanda, min bästa vän som fyllde 18!!! ...



... Myste med min Michael...



... Besökte kanske världens vackraste plats...



... Samlade alla syskon innan en av oss drog till Dalarna...



... Åt den traditionella kinamaten med mitt hjärta...



... Njöt av många musslor, ostron, kräftor och surströmmingar...



... Försökte fiska lite i åskvädret...



... Passade på att mysa med min fina vän då hon var hemma...



... Passade på att spela fotboll de dagar jag hann...



... Ägde Michael på monopol...



... Skådade kanske världens sexigaste 60 + are...



... Tillsammans med Vobban! ...







... Vann mittnorden...



... Fikade med en fin vän...



... Myste med gamla vänner...



... Hade en underbar dag med syrran...





... Bakade lite...



... Fixade lägenhet åt Michael...



... För att slutligen ta farväl av sommaren på ett fint sätt...

Trots jobb nästan varje dag så har sommaren faktiskt varit fin. 
Nu längtar jag till nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0